Merveeee22 Merhaba 24. Haftalığım iki gündür çok fazla midemde ekşime ve yanma var ne yapsam sadece anlık çözüm oluyor bir öneriniz var mı
Fridasrose Merveeee22 ben iki gebeliğimde de rennie kullandım doktorum geçmediği takdirde 4 saatte bir kullanabilirsin demişti ama sen yine de doktoruna danış
Fatmayagiz Gaviscon da Rennie de işe yaramadı bende. Süt salatalık falan filan herşeyi denedim geçmiyor. Dün doktoruma pronat yazdırdım onu deneyeceğim bikaç günde. İnşallah faydası olur biraz sana da fikir olabilir