irem_19 Bus1234 Bizimde son 9 ama daha bu yıl bile doğmayacak gibi hissediyorum hic belirti yok. 2 aydir sancım var doğum başlamıyor
Na8de9rf- symag 8 eylül gözüküyor ama. Bebek tarihe uyar mı bilmiyorum. Inşallah uyar eşimin doğum gunu de öyle 😊
Temsi_esma 47 gün kaldı erken gelmezse tabi bu aralar çok hareketli ve adet sancısı gibi ağrılarım oluyor karnım sertleşiyor 33+2 günlük 🫨😊🤭