Merhaba Hamişlerrr:)
0-6 ay emzik önerileriniz neler ? Yenidoğan Philips avent smoothie ya da ultra air almak istiyorum . Siz ne düşünüyorsunuz bebişlerinize hangi markayı aldınız? Birde bime mamajo nun biberonu gelmişti onu aldım fakat 6 aylık diyor , inşallah biberona gerek kalmaz hep emer :) ama şu anda emzik için neyi önerirsiniz ??