mzeyneps 39+1 de sabah nişan geldi Hastahaneye gittik Hersey yolunda sancıların 5 dk da bire düşünce gel dediler 😊2 cm de açıklık varmış Var mıdır Almanya doğum tecrübesi olan Nişandan ne kadar sonra başlar ki doğum acaba?
Lasvinia mzeyneps benim nisandan 2 gun sonra olmustu dogumumum ilk gebeligimde. Fakat bu kisidrn kisiye degisiyor burdan okudugum kadariyla kimin 3 kiminon 7 gune kadar dogum gerceklestigini okumustum. Siz takipte kalin ve sancilarinizin kac dakikada bir geldigini takip edin. Siklasirsa hemen hastaneye gidin beklemwyin
nazile mzeyneps mzeyneps benim nişan geldi 1 hafta icinde dogum oldu. herkesin farklidir mutlaka Allah saglikla cabucak kucagimiza almayi nasip etsin inşaallah Bir avazda doguralim 🙏
mzeyneps Lasvinia şu an hiç sancı yok gibi Sadece regl ağrısı gibi belim ve genel karnım ağrıyor . Düzenli bi sancı yok. Ay heyecanlıyım Benimde ilk gebeliğim😊