Merhaba kızlar,
Pendik Medipolde doğum yapanınız var mı ilgi alaka nasıldı, doktorumdan çok memnunum ama hastane odalarını hiç sevmedim çok küçük basık, 2 kere gezmeye gittim odaları ikisinde de gezdiren hemşireler çok soğuktu, umursamazlardı biraz sanki??