Nurbeyazkaan İlk gebeliğim 32. Haftadayım geçtiğimiz günlerde Nts ye bağladılar sancı çıkmadı çok şükür ama ara ara bi anda genital bölgeme kasıklarımdan doğru bi sancı giriyor arada yaşayan var mı bilen var mı
JaleTogrul Nurbeyazkaan belden karina dogru bir agri yani bende oyle oldu ama benim kendi sancim tutmadigi icin, suni sanci aldim.. normalle bi farki varmi bilemiyorum
hms Nurbeyazkaan sancı gelince anlarsınız. 😅 ilk gelen sancılar bişey değil doğuma hazırlık. Doğum zamanı gelen sancılar acıdan kıvrandırır. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. Doktorunuz izin veriyorsa bol yürüyüş yapın. Son ayda hurma cok öneriyorlar günde 4 tane hurma tüketin. Allah kolaylık versin.
Nurbeyazkaan hms hurma alayım o zaman şuan da 37. Haftama giriyorum inşallah sağ salim kucağıma alırım inşallah bebek bekleyen herkes için 🙏