Ya arkadaşlar 20 gün önce sezeryan doğum yaptım neyse ki çok kolay atlattım bol bol yürüdüm ikinci gün ayaklandım bir sıkıntı çekmedim lakin iki saat önce midemde çok kötü bir ağrı oldu bayilicam zannettim soğuk soğuk terler döktüm birden sırtıma ağrı girdi ayağa kalkınca 10 saniye sonra da sağ omzuna ağrı girdi bende korktum yatağa yattım yorgan altına girince geçti. İnternetten baya bı araştırdım safra kesesi taşı olabilirmiş lakin benim anlamadığım önceden böyle bir şey yoktu başına gelen var mı en önemlisi de sezeryan ameliyatı sırasında bu görünmez mi safra kesesinde bir şey olup olmadığı çünkü tek tedavisi ameliyat ve ben çok korkuyorum başına gelen var mı bilgisi olan ?