Merve7141 Akşamüstü kahverengi pembemsi akıntı geldi ara ara devam etti. Dr a sordum ebe baksın dedi gittik ebe baktı nişan gelmiş açılma yok dedi nst de sancı da çıkmadı eve yolladı tahmini kaç güne doğururum acaba
Fridasrose Merve7141 benim 36. Haftamda nişanım gelmişti ama 39+4 de suni sancıyla yaptım doğumu yani nişan gelmesi doğum başlaması demek değil. Bende korkmuştum ama doğum mu başlıyor diye 😂
D1907 İnternetten okuyorum nişan illa sümüksü mü olmak zorunda benimki afedersiniz akıntı gibi pembe geldi
D1907 Benim bu sabah pembe akıntım oldu ama sümüksü değil normal 40haftadayim nişandir diye düşünmüştüm