Cananbek Yarın 38.haftama giricem iki gün önce grip oldum geçmek bilmiyor doğum yaklaştıkça korkuyorum çabucak iyileşmek için öneriniz varmı malum ilaç kullanamıyoruz
Oglunahamis Ben de çok fena oldum öksürük ayrı boğaz ağrısı ayrı halsizlik daha Bi ayrı. 3 şey kullandım. Si ve direk etki eden; yaklaşık bir kase hakiki bal ile bir soğanı yemeklik kes ve kavanozda birlestir. En az 12 saat beklet ve o antibiyotik etkisi yapıyor. İbni sına tarifidir. Si öksürük ve boğaz ağrıma iyi gelen; bal zencefil karabiber ve iki üç damla limonu karistir git gel boğazın agridikca çok oksurdukce bir çay kaşığı at ağzına mükemmel yumsatiyor. Sü aşırı olmamak kaydıyla ben genelde günde bir bardak yaptım, nane limon. Bunun haricinde arada portakal sıktım. Beslenmene dikkat etmelisin. Sebze yemeklerine ağırlık verebilirsin. Tarhana yaptım, et haslamasi da yaptım. Bu şekilde 3- 4 gün içinde geçti sayılır. Öksürüğüm kaldı biraz. Ben geç başladım ilk boğazım ağrıdığında başlasaydım erken atlatabilirdim.