Biraz dertleşmek istiyorum ilk doğumum normal doğumda çok kötü bir doğum geçirdim iç kanama yoğun bakım kötü hemde çok kötüydü şimdi ikinci gebeliğimi yaşamaktayım ve az kaldı doktorum da benim de görüşüm sezeryan ama ilk doğum çok kötü olunca sezeryandan da çok korkar oldum tabi bebek icimde kalmayacak ama genel alsam korkuyorum yarım alsam ilk doğum aklıma gelecek kötülenirim diye kaç gündür huzursuzım sizlerle sohbet etmek istedim