Merhabalar 7+1 gebeyim 5 gündür rahatsızlanıp acile gittim kanda yüksek miktarda enfeksiyon çıktı. Crp 37,5 ve bağırsaklarda mikroba dayalı virüs hem ishal hem de kusma şikayetlerim vardı. Antibiyotik tedavisine başlandı. Şimdi daha iyi hissediyorum şikayetlerim azaldı ama antibiyotik olarak klamoks, reflor ve motilium ilaçlarını kullanmaya devam ediyorum. Sizce bir yan etkisi olur mu?