Anonim3447 Merve12- bende 32 haftalık hamileyim 28 de yaptırdım ama şimdi kararsızım ne zaman yapma konusunda bu hafta mi haftaya mi diye
Papatyam28 Merve12- valla cnm şuan 36 haftalıgız ve agda yaptırıcam yarın nasıpse en son 32 de yine yaptırmıştım herkes bir olamıyabilir bende bi sorun olmadı çok şükür
Merve7141 Merve12- ben yaptırdım hatta 39 dayım dün yine yaptırdım en temizi güvendiğiniz bir yere yaptırabilirsiniz
incinur0102 Merve12- sürekli ağda yaptırıyorum,ilk dogumumda hastaneye giderken yaptırıp gittim :) en temizi ağda
Hilalttk16 Merve12- ben 36. Haftada bile yaptırdım 😄herhangi bir sorun yaşamadım aylardır şuan 36+6 daym
Kardelentrkylmz Merve12- bende 38 haftalığım dün yaptırdım bugün muayene oldum yarın sezeryanım var ben son haftalar ili haftada bir gidiyprdum hemde en temizi ağda