Benimde hamileliliğimde çıktı hemen endokrine görünmemi istedi doktor. 3 küsürlerdeydi heralde ilk başta sonra ilaca başlandı. 1.8 düştü böyle devam ediceğimi söyledi endokrin doktoru. Her ay tahlil yaptırıyorum. Bırakmıcakmışım doğuma kadar hatta doğumdan sonra bir süre daha kullanabilirsin dedi. Sen endokrine görün çünkü tek bölüm o bakıyor daha iyi olur orda takip edilmen.