Merhaba arkadaşlar yeni hamile oldugumu ögrendim perşembe günü kan verdim 245 çıktı ve pazartesi günü doktora gittim tekrar kan vermemi istedi 485 çıktı sizce yükseliş normalmi bana az geldi ama ebe falan normal dedi geç döllenme olmuş olabilir dedi son adet tarihim 20 nisan . Böle bişi yaşayıp herşey normal ilerleyen varmı?