Merhaba arkadaşlar ben bı pokk yedim 5 yıldır sigara kullanıyorum hamilelikte sigaradan tiksindim asla tahammül edemiyordum kokusuna 9 ay hiç ağzıma sürmedim 25 gün önce doğum yaptım . Doğumdan sonra annemden sonra kayınvalidem kaldı yanımda bir hafta o süre içersinde büyük kavga ettik o sinirle o lohusalık piskikojsiyle balkona çıkıp üst üste iki sigara yaktım. İçiş o içiş ondan iki gün sonra okdr çok sigara istedi ki canım resmen başıma ağrılar giriyo içmeden duramyorum . Okdar vicdan azabı çekiyorum ki içtiğimde hemen gidip ellerimi yıkayıp her seferde dişlerimi iki kere fırçalıyorum üzerime sinmiştir diye kıyafetimi de değiştiriyorum ama bunlarin yanında süte geçtiği gerçeği de var . Aranızda benim gibi olan var mı sütten hemen atması için ne yapabilirim sizler neler yapıyorsunuz :((