Berfn_dgn Randevu bulamadım 28.hafta iğnesi için randevusuz doktora gidersem iğnemi yapa bilirmiyim süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misin lütfen
Zzeyynep04 Berfn_dgn sistemde bende de dolu gözüküyordu randevular eğer sizinde öyleyse normalden girişten yani sıra alın olmadı doktoronuzla konuşun çünkü aşıların belli zamanı var sizinle ona göre ilgileniceklerdir.
Zzeyynep04 Pa0 girişten almayı deneyin ben öyle yaptım çünkü belli bir tarih veriyor doktor ve ona göre bakması gerekiyor
Pa0 Berfn_dgn denedim devlete gittiğim için randevusuz kesinlikle bakmıyorlar napacam bnde bilmiyorum.
dexter Pa0 canım ben de devlete gidiyorum doktor şu kadar zaman sonra gel deyip önündeki bilgisayardan bana randevu veriyo sonra randevu sms i geliyo, aynı yere takipliysen senin randevu almaman gerekiyo çok saçma bu
Berfn_dgn dexter oturduğum ilçede doğum doktoru hizmet vermiyor malesef kalkıp bakşa bi ile git ek zorunda kalıyorum sabah erken gitsemde asla fiş alamıyorum iğnemide yaptırmam gerekli nede olsa bu yüzden doktorların bakmıyorum yada yapmıyorum diye sorumluluk almiyacağını düşünüyorum