Merhabalar , ikiz gebeliklerde uyumlu isimleri pedagoglar önermiyorlar. Eminim siz de bakmışsınızdır yine de paylaşmak istedim. Nedenleri için internette çok güzel açıklamalar var. İkizlerdeki en büyük sorunun birinin baskın karakter olarak diğer çocuğun kendini geri çekmesi ve isimlerde de benzerlik olunca baskın karakterin ismiyle hep çağrılarak çocuğun farklı bir kişilik olduğunun farkına varamaması gibi…