Kubis1944 evet kesinlikle.. bende yaptırıcam. Özel üsküdar anadolu hastamesinden ramdevu aldım 26 kasıma. Bugün arayıp. 200 tl
Bebeğin organlarına, damarlarına vs bakılıyor bir sorun var mı diye. Kalbinde bi sorun varsa mesela, bunu şimdiden öğreniyosun, doğum yaparken kalbi için doktorda orda oluyo ve anında müdahale ediyor. Yaptır derim bence:(