Merhaba benim bebeğim de 34+6 da doğdu. 11 gün küvezde yattı, ilk bi kaç gün entübe edildikten sonra anne sütü&mama başlandı. Bu süreçte doktorlar ne derse desin hiç kötü düşünmedim bebeğimin de bunu hissettiğini düşünüyorum. Şuan da ise bebeğim 11 aylık, İçinizi ferah tutun hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle 🌸