Ranakzrn benim çok erken başladı ama bulunduğum devlet Hastanesi’nde 32. De başlanıyor bir problem yoksa. 2 haftada bir kontrole çağırılıyor. İlk hamilelikte ben 33+6 da ilk defa girdim. İkinci şu an 18den beri giriyorum. 33+1 im haftada bir gidiyorum