Mel53 temassız çok ama çok kullanışlı çünkü Bebek hastalık dönemlerinde çok huysuz özellikle kulaktan koltuk altından olanlar biraz zorlayıcı olabilir o yüzden kullanış açısından temassız en güzeli henüz bende almadım marka olarak ablamdan beurer biliyorum 4 senedir kullanıyor pilini bile değiştirmedi hatasız hala fiyatlar ama pahalı biraz temassızda