Fy33 Silifke de yaşıyorum mersin devlette doktor öneriniz varmı burda bir doktora gidiyorum ama eşimi içeri almıyorlar ve ilgi sıfır özel hastane düşündük ama oda malum aşırı pahalı önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻😊
Ztopki Fy33 devlette şuana kadar gördüğüm en iyi doktor Hayri gurbostan canım diğerleri genelde agresif ve ilgisiz özelde de forum Yaşam Himmet Özdemir çok iyi gebeliklerim riskli olduğu için diğer doktorlarda çok sorun yaşadım ama bunlardan memnun kaldım
snlglr Fy33 Mersin merkezdeyim ama burda da eşleri içeri almıyorlar ben özele gidiyorum normalde bi kaç defa devlete gittim almıyorlar malesef
ezgi-esk Özel olarak Özel Yenişehir düşünebilirsiniz muayene 390 şuan Ali Yeşil veya Cagdas Mavigök. Ben devlette Mustafa Katara gidiyorum memnunum
Elaninannesii01 Devlette pınar avcı var mükemmel bir doktor şehir hastanesinde ama eşinizi devlette zaten almazlar içeri ama pınar hocadan bir rica edebilirsiniz hiç görmedi hocam bi gelse görse olurmu diye söylersiniz
ezgi-esk Ayseee_brc Banada Ali Yesil daha sıcak kanli geliyor gitmedim ama sürekli takip ediyorum ona gitmeyi düşünüyorum
Ayseee_brc ezgi-esk mutlaka gitmeni isterim Ali hocanın takibindeyim ve 20.haftadayim kesinlikle paracil değil öz bilgiler veriyor.mesela enfeksiyonum var yarın çağırdı hemen döndü telefona çok ilgili
ezgi-esk Ayseee_brc muayene fiyatlarını biliyorum. Suan 2. Gebeligim ama çok yeni 6+4 açıkçası acele etmek istemedim. 1 kez kese için devlete gittim. Ama önümüzdeki ay içinde Ali Hocaya gitmeyi ve onda devam etmeyi düşünüyorum
Ayseee_brc ezgi-esk pişman olmazsın canim ben devlete gitmedim hiç çünkü insan bu dönemde hassas oluyor ilgi bekliyor ve eside muayenede olsun istiyor o yüzden değer giderseniz haberleselim tanışalım belki bazen denk geliriz 🙏🥰
gizemhmt Ali Yeşil takipliyim çok ilgili ve işinin ehli bir doktor. Devlette içeri almazlar zaten inanılmaz yoğun oluyor
gizemhmt Ayseee_brc biz 25 olduk 🥰 İdrar yolu enfeksiyonu için görüşeceğiz haftaya bakalım inşallah bir sorun çıkmaz 😊 sağsalim gelsinler :)
mislinabulut Mersin Toros devlet hastanesinin Yenişehir semt polikliniği var orda hem sürekli randevu oluyor hemde eşinle girebiliyorsun doktor çok ilgili uyumlu biri. Biz depremden dolayı mersine gitmiştik bikere gittim ama çok memnun kalmıştım .
heg33 Fy33 Geldiğimde ona gitmiştim çok memnun kaldım orda yaşasaydım devamlı kesinlikle ona giderdim