mutluyuz123 Hayırlı olsun canım benim de birkaç gün geçmişti ilk kaset testte pozitif çıkmıştı inanmayıp erken gebelik testi birkaç tane aldım yine pozitif çıktı. Kan tahlilinde 360 çıkmıştı değerim şimdi 16 haftalık olduk bile canım. Sadece sana söyleyeceğim net birsey var 7 yıl bebek bekledim 7 yıla çok gebelik testi sığdırdım çok fazla yaptım tek bildiğim gebelik yoksa o çift çizgi kesinlikle çıkmıyor canım. Şimdiden hayırlı olsun 💗