ilknureris Busemya açlık şekeriniz kaç geliyor. Benim de insuline rağmen düşmemişti bir süre sonra normale döndü. 2 aydır insulin kullanıyorum 3 haftadır falan düzenli
Twinmomtobe Busemya enfeksiyon ve hareketsizlik varsa o da yüksek çıkarıyor özellikle gece yatmadan ev içinde biraz dolanın düşer sabaha inşallah ama az kalmış doğuma da sıkmayın artık kendinizi stres de çok etkiler çünkü
ilknureris Busemya benimde 13 günüm kaldı. Sağlık ocagindaki ebe 110 geçmesin demişti bana. Doktorum da 95 i geçmesin dedi kime inansam bilememiştim.
eymeninannesii Busemya merak ettim nasıl cnm düştü mü sekerin ahh benimde vuruluyorum insülini yemeği yedikten 1 2 saat sonra 50 kere düşüyo hemen meyve suyu içiyorum ellerim titriyo 2.5 ayligim doguma kadar nasıl geçicek zaman allahım yardım etsin
YldzOrtanYusufolu Benimde 3 gün var düşmüyo o şeker hala devam insülünde oluyorum gecer ihşallah doğumdan sonra sorun yaşamam 6 ayşıkken cıktı şeker günde 4 defa insülün oluyorum
Twinmomtobe Busemya etkiler diye biliyorum ben idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum benim de yükseldi doktorum öyle dedi o da yükseltir dedi tabi benim enfeksiyonum kana da geçmişti
Twinmomtobe Busemya enfeksiyon düşünce şekerim de düştü yoksa 8üniteye çıkarmama rağmen düşmemişti 110civarı çıkıyordu şimdi 85-95arası çıkıyor