Bhrbynl Gulden91 bende rün tam 32 +0 oldum dün muayene olduk 1800 dedi doktor doğuma kadar 3 3 buçuk olur dedi
1asel-duru Gulden91 31+4 1850 kg ağırlığında dedi doktor haftasına göre uyumluymus bana da az geldi ama iyiymiş bende cok dikkat ederek besleniyordum biraz fazla çıkar diye bekledim sanırım ama bu artık hızlı alırlar
ErenimBenim Bhrbynl banada aynısını dedi 1884 çıktı kilosu 3600 ü bulur dedi yarın görüş günü 34 haftalık olacagız nst var
Aybarsmom_ Gulden91 doktorum zayıf bebek olucak diye kendisi söyledi zaten. Genetik oluyor kilosu. Önemli olan hareketleri, hareketleri yerindeyse sağlığı da kendisi de iyidir dedi☺️
Mimomi Gulden91 Doktorum 32. Haftamda bebeğimin 1800 kg olduğunu ve kilosunun normal olduğunu söylemişti 👼
Beybi146 32 de bende gitmiştim 2.160 demişti bana zayıf geldi hatta canım sıkıldı doktorda iyi dedi ama bakalım bakim kaç olucak ilerleyen zamanlarda