Kızlar selam down sendromlu bebeği olan bir anne olarak söylüyorum bunları, ilk başta ikili testim yüksek çıkmıştı sonra perinatoloji takipli oldum doğum yapana kadar. Kalpte parlaklık, ense kalınlığı, burun kemiği aklınıza ne geliyorsa hiç bir bulgu yoktu. İkili testim yüksek çıkınca fetal DNA verdim onda down çıktı ardından doktorum kesin emin olmak için kordosentez önerdi onu da yaptırdım orda da down çıktı. Demem o ki ense kalınlığı burun kemiği vs inanmayın yanlış çıkıyor amacım kimseyi korkutmak değil 8 9 tane Farklı doktor gezdim 8 ay boyunca hepsinden duyduğum şey ultrasonda baktıkların da bu bebek nasıl down demeleriydi çünkü hiç bir şey gözükmüyordu kordosentez sonucu öyle çıktığı için buna alış bebeğin down sendromlu dediler. Yazdıklarımdan ötürü endişelenmeyin lütfen sadece belirtmek istedim herkeste aynı olmuyor.