Kızlar Allah nasip ederse ekimde doğumum var. İlk aylar dışarı cıkmam diye düşünüyorum sizce bebek arabası hemen gerekli bir şey mi yoksa pusetle idare edilebilir mi? Bilgim olmadığı için soruyorum. Zaten annemin yanında kalcam bir iki ay falan yani gerek duyarmıyım sizce kızlar?