Bginan Kuzum millet çok şey diyor milleti dinleye dinleye acillik oldum hastanede yattım ben. En son şeker testini doktora sordum pek gerek görmedi ancak 28. Haftamda gideceğim hem uyuşmazlık iğnemi hem de şeker yüklemesi testini yaptıracağım ne olur ne olmaz aklımda kalacağına midemde kalsın o şekerli içecek. Hiç mi şekerli tüketmiyoruz de mi? Yani çok kararsızdim.ben de ancak buradan bebek ölümü vs diyenler oluyor doğum kusuru falan hiç riske atmaya gerek yok