BirTim 37.haftadayim, önümüzdeki hafta doğumum olacak. Ayaklarımda çok fazla ödem var ne yapabilirim, nasıl geçer? hareket etmekte çok zorlanıyorum artık ayakkabı giyemiyorum 🥲🥲🥲
Nejla1069 BirTim şuan aynı durumdayız ayaklarımı uzatıyorum sürekli ayakta kalmamaya çalışıyorum başka bildiğim yok parmak arası terlikten başka bişey giyemiyorum
ku4iremmmm- BirTim ayağımı soğuk suya tutuyorum sonrada ayağımı yüksekte tutarak uzanıyorum iyi geliyo biraz
beyzacmvrc BirTim benim su birkaç güne kadar hiç ödemim yoktu 37+3 um birksc hundur ayak bileklerim şişti baya benimde 😔
ku4iremmmm- Ayselkayaa aynen az bi faydası oluyo tuzlu ve hamur işi de yememek lazım onlarda ödem yapıyo benim son bir aydır şişiyor zaten son ayım
Ayselkayaa ku4iremmmm- Bende 37 deyim bi hafta önce oldu bende temizlik vs çok ayakta kaldım ondan sanırım