Daryam35 bir de ben bu ay femara+ ovitrelle ile ilk tedavimi gördüm iğnenin bugün 13. Günü doktorum 1 haziranda test yap demişti aslında daha 2 gün var ama lekelenmeyi görünce bugün garip oldum adet desen daha çok var hiç bu kadar erken gelmez , yerleşme ise 2 gün sonra kan verdiğimde çıkar mı bilmiyorum kafam karıştı iyice