Hamileyim00 Bizim tayin Muşa çıktı Muş’ta tayin gören var mı ve orda olan nasıl bir yer nasıl insanlar biraz bilgi verir misiniz sıcak mı çok mu soğuk nasıl durumlar orda acaba bebeğim orda büyücek ikinci çocuğum
laviniamom01 Hamileyim00 biz şuan muştayız kuzum yani çok bir beklentin olmasın ben Adanalı olarak muş bize çok soğuk geliyor yaaa neresi ilçe mi peki bizim de son 1 sene miz hayırlısıyla benimde eşim polis
laviniamom01 Hamileyim00 herkesi bir kefeye katamam ama ben çok halkla içli dışlı olamıyorum merkez zaten çok iyi insanları ama ben bulanıktayım güya en gelişmiş yer evet şartlar olarak gelişmiş diğer ilçelerde kafe bile yok burada Osmanlı falan var hala da gelişiyor ama insanları çok sıkıntılı memurun memurdan başka arkadaşı olmuyor bence