Selam kızlar daha önce bı kaç post açmıştım aslında surkeli konuştuğum kişilerin haberi var ama bu postu açmayı çok istiyodum nasip oldu çok şükür 😍 bu ay bütün tuşlara bastım desem yanlış olmaz. Hsg çektirdim mfk kullaniyodum zaten ovulasyon takibi yaptım ve ovulasyondan sonra her gün bir adet avakado yedim sonunda nasip oldu. Evliliğimin 10.ayi bu arada şu ana kadar bir sonraki ay olur bir sonraki ay olacak inanıyorum diye diye geçti. Sonra dedim ki bu kadar takip edip ozenmeme rağmen olmuyorsa bir sıkıntı olabilir mi ? Hemen kontrolleri yaptırdım hormonlarda bir sorun yokru hsg kalmıştı kimsenin yönlendirmesi olmadan buradaki tecrübeli arkadaşlar sayesinde araştırdım gittim hsg çektirdim iyiki de çektirmisim çünkü tupler darmış ve engel oluyomus cektirdigim ay yani bu ay hamilelik oluştu çok şükür. İnşallah sağlıkla sihhatle alırım kucagima. Bebiş bekleyen isteyen herkese rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah ❤️