Buraya yazmak istedim 3 gün önce doğum yaptım çok şükür sağlıklı bi şekilde kavuştuk böbrek genişlemesine bakıldı iki böbrekte vardı bizim birisinde hiç bişey çıkmadı diğerin de çok hafif var 1 ay sonra bakalım dedi ona da herkese moral olsun ben hiç kötü düşünmedim içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle