Pmk3 22+4 olduk bugün ama bir kaç gündür ayaktayken iç karında gerilme yırtılma sancı tarzı şeyler yaşıyorum yatınca rahatlıyorum başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz ne yapılmalı (doktorum geçen sancılarda sıkıntı yok diyor )
Pmk3 Kivircikbiri devamlı nemlendiri sürüyorum dışı daha yumuşak ama içi çok fena su evet çığaltmak lazım teşekkürler