33.haftadayım doğumu memlekette yapmak istiyorum burda gurbetteyim tek başıma olmak istemiyorum fakat firmalar 35 den sonra almıyorlamış. Benim karnım çok küçük 4 aylık gibiyim bakılınca 35 den sonra binsem sorduklarında 4 aylık hamileyim desem tc den bakıp anlasılır mı? 1 hafta geriden geliyoruz bu arada doktorumda erken doğum riskin vs yok dedi