Kizlar 2.5 yas oğlum var. Bi saat önce altını cikariyordu iyi gel bezini de çıkaralım dedim çıkardı lazimliga oturdu kalktı ben de normal kıyafet giydirdim. Hafif altına kaçırdı anne çiş yaptim dedi lazimliga oturalım diyorum hayır diyor. Yıkadım tekrar giydirdim dolanirken yine geldi anne çiş yaptim dedi tekrar yıkadım lazimliga otur diyorum hayır, klozeti gösteriyorum hayır. Ama böyle hep ustumuz kirleniyor diyorum ağlıyor 🤦🏻♀️ bezin yerini de biliyor ne bez getiriyor ne bez tak diyor ben şimdi bu çocuğu ne yapayım? 5 aylık hamileyim açıkçası gece gece hiç de hazır degildim. Kızımın bezini biraktirirken böyle şeyler yasamamistik o oturuyordu lazimliga bu oturmayan model. Alisirsa böyle nasıl alışacak?