Öncelikle bu sayfaya yazmak istedim çünkü bir çok arkadaşımızın yaşadığı o zorlu süreci 1,5 yıl yaşadım. Sebepsiz infertiliteydi teşhisimiz. Eşimde bende hiç bir problem yoktu ama 1,5 yıldır Hacamat, bitkisel takviyeler, Klomen,femara, çatlatma iğneleri ve aşılamaya rağmen çocuğumuz olmadı. Aralıkta aşılama yaptık ve tutmayınca tüm motivasyonum yerle bir oldu. Bıraktım doktora gitmeyi kendime yaza kadar süre verdim ve olmazsa tüp bebeğe gidecektik. Ve tüm duam doğal olmasıydı bebeğimin tüp bebek madden ve manen çok yıpratıcı bi süreçti biliyordum ama son noktada ona yönelecektik. Yok aklından çıkar, yok düşünme, yok akışına bırak vs deniyor ama ne mümkün hiçbirini yapamadım ve bunu yapmak zaten çok zor yine çabaladığım ve arayış içinde olduğum sırada ‘İKSİR-İ ŞİFA’ (gulistaniksir) diye bi sayfayla karşılaştım fıtri gebelik üzerindeki yorumları ve çabaları çok hoşuma gitti. Tamam dediğim aradığım bu işte hemen 4 adet iksirlerinden aldık eşimle kullanmaya başladık.
Ama bi yandan da normalde hacamat ve sülük yaptırdığım doktorumun önerisiyle bi diyete başladık. Eliminasyon diyeti olarak geçiyor ama özeti buğday, şeker ve paket gıdayı sıfırlamak. Çok zor oldu ama eşim 3 hafta bende 1,5 ay bu diyeti yaptım. İksirler bitti tam benimde diyet bitti aradan 1 hafta geçti ve gebelik oluştuğunu öğrendim. Şuan 6. Haftamızdayız çok şükür.
Hergün formun bu bölümüne gelip acaba farklı ne deneyebilirim diye arkadaşların tavsiyelerini okudum belki benim tavsiyelerimde birine umut olur diye paylaşmak istedim. Rabbim tüm isteyenlere en doğal ve en sağlıklı şekilde benmişler nasip etsin inşaAllah🤲🏻🤲🏻🤲🏻