burcik26 ay bende 31+2 ’deyim. Şimdiden böyleysem işimiz var. İşyerinde dalga geçiyorlar, sağa doğru yürüyosun diye. Yamuldum çoktan belli ki
Mutluemos burcik26 bende onlarla dalga geçerim üzülme bebeğim bizim ki göbek değil bebek ☺️❣️ beni görsen 150 boyunda bir boz ayı oldum kardeşim diyor hamile olduktan sonra boyun kisalmis içe cöküyorsun dikkat et 😂😂🥲
Zln2152 Fatmabltc merak etmeyin 31den sonrası su gibi geçiyor 🥹 Bende 31. Haftalarımda sürekli zaman neden geçmiyor daha şu kadar şu kadar var diyip duruyordum. Şimdi 36 haftalığız bakıyorum çok çabuk geçmiş seninde öyle su gibi geçecek emin ol 🥹