BEAUTY28 Berfxdn bendede ocak ayinda olmistu parol falan salmasi. Ben sicak limonlu, icineballi, cay tuketdim .ama yije salmadi. En cok atesimi dusuren surekli moruklj cay sicak sicak
babymomy_ Berfxdn benimde bugün ateşim var. Parol içtim alnıma soğuk havlu koydum . Su an nane limon içiyorum . Ateşim düştü şimdilik
ilgihazaal Berfxdn parol ice ice ve ciplak yatarak düşürmüştüm. Doktor gunde dort taneye kdr icebilirsin demisti. Dort bes saat ic camasir ile yattim ustumu ortmeden. Gecmis olsun inşallah size de🍀