Sum0303 aynen öyle ben eşime hatta yalvardım başıma ne gelirse gelsin beni ilhan varanka gönderme diye ben 37haftalığım Sultanbeyli’de gidiyorum bir kerelik kaydım olsun diye muayeneye gittim. Ben Sultanbeyli’de beni araştırma yada başka hastaneye sevk ederse kesinlikle Ümraniye devlete giderim çoook güzel hastane çalışanı da baya kişi bar iyi kötü bir sürü kişi var inşeAllah iyilere denk gelir bizlerde çok gerilmezsek güzel Doğum yapan kişiler var yengem orda sezeryan yaptı üç hafta önce Bursa’da açtığım postta ki bir arkadaş Doğum yaptı memnun kalmış
@Ayyyseeeeeee hatta normal Doğum böyle yani üzülme ben iki üç hafta önce kafama taktım şimdi biraz daha rahat ettim burda konuşunca hakkımızda hayırlısı olsun 😇😇😇