Canım annelerim şeker olmadığı sürece gebeliğin önde olması iyi mi kötü mü bilemedim. İlk hamileliğim de yoktu tam haftasındaydı. Doktorum da pek açıklama yapmadı soru işareti kaldı kafamda. Bu arada hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Allah’ın izniyle ❤️