naneliseker_ Sabah 8 de iğne. Akşam 6 da coraspirin içiyorum. İğneyi akşama mi almalıyım? Siz neler yapıyorsunuz. Benim karnım sis ? Sizde durumlar nedir ?
Deletedmom_50 naneliseker_ ben hep aksam 20.00 da vuruyordum bugün unutmuşum yeni vurdum sattinin pekte önemi yok ki yani
Deryaaku Benim doktorum sabah kahvaltıdan sonra iğne sabah vurulduğum saatin akşamına da hap içiyorum yani sabah 11 iğne akşam 23 hap
Mryy01 naneliseker_ ben gündüzleri bazen dışarda olabiliyorum saati aksamasın diye gece 12 de iğne gündüz kahvaltıdan sonra aspirin