Byzaakann Merhaba ben doğuma memlekete gidicem üniversite hastanesinde doğum olacak doktorla daha görüşemedik zorunlu sezeryan olursa üni. Hastaneleri ücret alıyormu bişgisi olan varmı
Eflinnisa Byzaakann ne gibi zorunlu beni ilk oğlumu üniversite hastanesinde takipliydim ama serzeryan yapamayız normale zorlarız olmazsa sezeryanla dediler bende özelde yapmıştm
CemrePektas Byzaakann devlette genelde normal destekliyorlar. Eğer bebek dönmediyse ya da bir risk varsa zorunlu sezaryen yapıyorlar. Onda da özel oda felan tutarsan ekstra 200 300 bişey ödüyorsun başka ödeme yok
Byzaakann Eflinnisa 32 haftalığım bebek ters şuanda plasenta da aşağıda görünüyor normal düşğnüyorum ama bi ihtimal dönmezde sezeryan olursam diye sordum