Bayanlr oğluşlarınız kaçıncı haftada dünyaya geldi 😊
Nerminn5308 ilk oğlum 37+3 ikinci oğlum 38+1 🥰
Nerminn5308 37. haftada
Sermec27 teşekkür ederimm 🌸
Nerminn5308 rica ederim 🥰
Vilvilvil anladım canım🌸
43 e kadar yolu var diyorlar inşallah o kadar beklemez yoksa iyice duba gibi olurum🤦🏻♀️
2evlat1anne hayırlısı ile kucagina alırsın insallah 🌸