JEJjzkdkd67272 Haftadayım Plesanta previa teşhisi konuldu maalesef baştan beri kanamam durmuyor ve pıhtı düşürüyorum defalarca hastanede kaldım. İlk oğlumda da olmuştu ama bu kadar değildi. Bunda resmen 2 bardak dolusu bacağımdan kan akıyor😔 doktorum oksaparın kanamayı cogalttığını söyledi. Ama korkuyorum. İğneyi bıraktırdı diye. Sıkıntı olmaz değil mi bu durumu yaşayan varmı???