Kızlar karnımda kızarıklıklar çıktı ne yapmalıyım kaşıntı falan yok bugün biraz terlemiştim ondan kaynaklı olmuş olabilir mi birden bu halde görünce karnımı korktum ….bebekle alâkalı değildir umarım ….daha sabah doktora gittim birşey yoktu karnımda birden çıktı anlamadım aşağıya fotoğraflarını bırakıyorum bilgisi olan yorum yapabilir mi

