Merhaba kızlar 6 aylık hamileyim ve sürekli mantar oluyorum hamileliğimden öncede olmuştum ama artım kronikleşti doktorların verdiği antibiyotik ve fitiller de işe yaramıyor evde kekik suyu denedim biraz işe yaradı sonra o da fayda etmedi bildiğiniz bi yöntem var mı acaba 🙏🏻