Crnkty 11+3 haftalık gebeğim hanımlar iki saattir karnında bıçak saplantısı gibi ağrı oluştu sizlerde varmi yada oldumu korktum aciksaci biraz nette rahim büyüdüğü için oluyor yazıyor
Ilyda00 Crnkty 29+3 deyim bende de başından beri ara ara var rahimden sanırım kanama olmadikca endişelenme
gozkarag Crnkty o geçmiyo canım o tarihlerde rahim büyüdüğü için diyolar şimdi 33+4üm ayakta yarm saat kalayım anında aşa doğru bıçak saplanıyo bu seferde yerçekimi bebişin kilosu aşa çekiyomuş o yüzden diyolar valla doğurana kadr rahat yok 🥲 sağlıklı olsunlarda
Z_e_y_a_gul Ilyda00 benim 27 +1 haftalık oldu Bir aya yakın kasıklarımda çok ağrı oluyor sizinde oluyor mu bacak arası damarları ağrıyor 🥺 gece liğin daha çok oluyor
Ilyda00 Z_e_y_a_gul evet oluyor özellikle sol kasigim anı bıçak batması gibi bebek hareket ettikçe daha da artıyor hele gece uykusu tam bir azap 😅
LionsMom Önemli olan devamlı mi olduğu. Yani arada mi oluyor yoksa 2 saattir sürekli aynı yerde mi agri var