Aslihan21 canım benim kızım da da gelişim geriliği vardı 2 kg küçük bir bebekti ve 37.haftayi bekledi doktroum dolduğu gibi doğumu başlatalım dedi bende hep normal doğum istiyordum devlette zaten ilk normal deniyorlar fakat küçük bebeklerin kalbi dayanmiyormuş tepki gösteriyormus sancıya aynı da öyle oldu kalbi yavaşladı kızımın direk sezeryana aldılar apar topar böyle gelisim geriliğinde doğurmak istiyor doktorlar o yüzden içini ferah tut kızım kuveze girmedi 1 aylık oldu çok şükür çok çabuk toparladı dışarda daha çabuk kg aliyolarmislar