Kubra2610 gelişimi durduktan sonra iğnr olduk kokrma sadece sakın uzatmaya çalışma kilo alımı durduysa haftası tutuyotsa igneleri olduktan sonra mutlaka dogum yapmalısın benim bebegim bir ay kilo almadı aksine 100 gr verdi üç gün içinde iğneleri olduk 4. Gün bebegimi aldık allaha şükürler olsun şuan gayet saglıklı 2600 le dpgum yaptım korkulacak birşey yok sen sadece karnında gelişemeyen çocugu orada tutmaya zorlarsan sonuçları çok kötü olabilir ufak bebek daha hızlı toparlıyor hiç korkma sen biz 3 bucuk kilo oldık bileeeee 🥰